Velkommen til åpen kveld hos Østensjø Skoles Musikkorps!

Østensjø skoles musikkorps

Tid: Onsdag 22. mai, kl. 18.00-19.00

Plass: Festsalen, Østensjø Skole

Vi har plass til flere medlemmer og du kan melde deg inn nå! Kom på åpen kveld, prøv alle våre instrumenter og bli en del av vår snart 100-årige historie.

Å spille et instrument gir stor glede, både for deg selv og for andre. Som musikant blir du godt kjent med barn på alle alderstrinn – fra barneskolen til videregående.

Musikantene får 30 minutter enkeltundervisning hver tirsdag og 60 minutter samspill hver onsdag. Undervisningen skjer primært i AKS-tiden.

Vi holder konserter, drar på turer, er på seminarer og selvfølgelig marsjerer vi i gatene. På 17. mai marsjerer og spiller vi for skolen vår i byen og i nærområdet.

Les mer om korpset på øsm.no og meld deg inn på øsm.no/bli-medPå øsm.no kan du også se en video av hvordan det er i korpset og lære deg mer om instrumentene. Innmeldingsfrist: 1. juni

Kontakt: Peter Markovski: 92041055 / Martin Høglund Skyberg: 99607626